donderdag, april 28, 2011

Geknipt

Maanden geleden schreef ik al over een stel dat met een filmploeg van het programma "ik vertrek" op de hielen hier een huis kwamen opknappen. De vrouwelijke helft van dit stel, werd later mijn schilderlerares. Het programma is onlangs uitgezonden bij de Tros. Ik had al mijn hoop op een carrière als bekende Nederlander op deze uitzending gevestigd. Ik had al tijd vrij gehouden om als tafelheer aan te schuiven bij "de wereld draait door" en vervolgens met mijn grote vriend Jan Mulder het Amsterdamse nachtleven in te duiken, om 's morgen wakker te worden in de armen van een bekende actrice. Tevergeefs.
Door onverantwoord en vals knipwerk draaide "de ik vertrek uitzending" niet om mij. Teleurstellend zeker en het blijkt maar weer dat ze bij de Tros niet te vertrouwen zijn. Het stel dat wel in het middelpunt stond, spint er garen bij. Hun telefoon staat niet stil met aanvragen voor reserveringen voor de bed and breakfast en schilderlesweken. De hele aflevering over Rob en Nicolette is te zien bij Uitzending gemist of bij de Tros zelf.

Hans faber